24 listopada, 2014

Minął rok na blogu - pierwsze urodziny

Właśnie minął rok, odkąd zacząłem pisać bloga. Pomysł narodził się podczas mojego pobytu w szpitalu w listopadzie ub. r. Czekając na operację i dochodząc do siebie po niej zebrałem do kupy swoją wiedzę oraz ilość nieporozumień i mitów związanych ze zjawiskiem radioaktywności. Stwierdziłem, że warto byłoby coś z tym zrobić. Efekt widać poniżej.
Moja twórczość spotkała się ze sporym odzewem, regularnie otrzymuję od PT. Czytelników maile z pytaniami i uwagami. Sądząc po ilości materiału do omówienia widzę, że będę miał pisania na kilka lat.
A teraz trochę statystyki:
  • łączna liczba wyświetleń - 24.500
  • liczba postów - 108
  • najczęściej wyświetlany post - dozymetr Polaron (1011)
  • najrzadziej wyświetlany post - prof. Jaworowski (7)
  • wątki korespondencji - 13
  • nawiązane kontakty - 2
  • omówione radiometry - 28
  • omówione dozymetry indywidualne - 2
  • bluzgi od "ekologów" - 0 (aż jestem zdziwiony!)
  • znaleziona "świecąca" ceramika - 3
  • szkło uranowe - 2
  • zegary lotnicze - 8
Dziękuję za dotychczasową uwagę i zapraszam do śledzenia moich wpisów oraz kontaktu przez formularz kontaktowy bloga.


1 komentarz:

  1. Najlepsze życzenia z okazji urodzin! Oby kolejny rok przyniósł wiele ciekawych pomysłów na nowe wpisy. Życzę inspirujących kontaktów, ciekawych znalezisk, o których będziemy mogli poczytać na blogu, a przede wszystkim niesłabnącego entuzjazmu i zapału do pracy. Dobra robota, tak trzymaj!

    Z.J.

    PS A jeśli marzy Ci się "hejt" od ekologów- może trzeba pomyśleć o rozwinięciu działalności na fb? Tam zawsze się ktoś znajdzie, kto nie zrozumie intencji albo będzie miał akurat gorszy dzień i może zechce się wyżyć;) A tak poważnie- może to nie jest taki zły pomysł?

    OdpowiedzUsuń

Jeśli znajdziesz błąd lub chcesz podzielić się opinią, zapraszam!

[komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora]