13 grudnia, 2017

Książka "Bierna obrona ludności cywilnej Nowego Sącza - zarys dziejów"


Mam przyjemność przedstawić bardzo wartościową publikację, opisującą zarys obrony cywilnej Nowego Sącza od czasów przedwojennych do schyłku PRL-u, jak również wybrane budowle ochronne w tym mieście oraz wyposażenie oddziałów OC. W książce znajduje się kilka zdjęć przyrządów dozymetrycznych i drobnego wyposażenia z mojej kolekcji oraz Mateusza z Dozymetria.wordpress.com. Niestety wiele sprzętów zostało przeze mnie sprzedanych celem zwolnienia miejsca i pozyskania funduszy na dalszą działalność, zatem nie zawsze dysponowałem ujęciami nadającymi się do publikacji i musiałem bazować tylko na moim archiwum fotograficznym. Jak widać, zdjęcie rentgenometru D-08 mogłem zrobić lepiej:


Książka została wydana w nakładzie 200 egz. przez Polskie Towarzystwo Historyczne - Oddział w Nowym Sączu, niestety jest to publikacja niekomercyjna, niedostępna w handlu. Większość egzemplarzy trafiła do hobbystów z rejonu Nowego Sącza, członków PTH, pasjonatów i osób, które przyczyniły się do powstania publikacji. Trzymam kciuki za wydanie publikacji w formie e-booka, aby tak wartościowa pozycja trafiła do szerszego grona odbiorów. Dla zorientowania się w zawartości zamieszczam spis treści:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli znajdziesz błąd lub chcesz podzielić się opinią, zapraszam!

[komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora]