13 lutego, 2021

Wesprzyj mojego bloga na Patronite.pl

 Szanowni Czytelnicy!

Bloga prowadzę już ponad 7 lat i zawsze robiłem to w oparciu o własne środki. Teraz jednak, chcąc móc recenzować droższe, zachodnie przyrządy, muszę zwrócić się do Was z prośbą o wsparcie. Założyłem więc profil na Patronite.pl: - https://patronite.pl/anonymousdosimetrist

Kwoty, którymi możecie wesprzeć moją twórczość to 7, 14 i 21 zł - w zależności od Waszych chęci i możliwości. Każde wsparcie spotka się z odpowiednią gratyfikacją na blogu - po szczegóły odsyłam do profilu. Moim głównym celem jest zakup miernika Mazur PRM-9000, ale mam też na oku inne przyrządy z tej półki. Każda kwota, nawet i 7 zł, przybliży mnie do realizacji tego celu. Jeśli więc lubisz mojego bloga i chcesz, by pojawiały się na nim stale nowe, ciekawe treści, proszę wejdź na Patronite.pl i dołącz do patronów mojej twórczości. O postępach zbiórki będę informował na bieżąco, a link do profilu dodatkowo umieściłem na panelu bocznym bloga. Jeśli nie możesz wesprzeć mnie osobiście, powiadom swoich znajomych. Za wszelką pomoc z góry dziękuję! Stay tuned!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli znajdziesz błąd lub chcesz podzielić się opinią, zapraszam!

[komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora]